تشکل های دانشجویی خوانسار-اخبار و تحلیل ها

اخبار،تحلیل مسائل فرهنگی سیاسی واخبار دانشگاهها را در وبلاگ ما مشاهده نمایید.

تشکل های دانشجویی خوانسار-اخبار و تحلیل ها

اخبار،تحلیل مسائل فرهنگی سیاسی واخبار دانشگاهها را در وبلاگ ما مشاهده نمایید.

یک سوال از رئیس جمهور

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ق.ظ

جناب آقای روحانی؟؟؟؟؟؟

با سلام

از جنابعالی سوالی داشتم... 

آیا فرستادن پیامک برای تبریک سال نو با این وضعیت اقتصادی لازم بود؟

آیا تبریکی که در تلوزیون در آغاز سال نو گفتید کافی نبود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۳
دانشجو بسیجی

یک سوال از رئیس جمهور

نظرات  (۲)

دوستان عزیز بسیجیان مومن سلام

خدمتتان عرض کنم که متعجبم از این جهت که همه شما به روحانی می گفتید سیاه نمایی می کنی ولی اکنون که 7 ماه از روی کار امدن او می گذرد می نویسید با این وضع اقتصادی چرا پیامک می فرستی. دوستان من جانباز و رزمنده دفاع مقدس و معتقد به نظام اسلامی و آرمان های امام این پدر عشق هستم. از شما سوال می کنم که در دوران 8 ساله دولت پاکدست ها چند بار در مورد اختلاس ها و خاوری ها و زنجانی ها سوال کردید. اکنون که با عملکرد احمدی نژاد فقر کشور را گرفته. تحریم های ناجوانمردانه زندگی را بر مردم سخت کرده شما به روحانی می گویید چرا پیام. این پیام ها هیچ هزینه ای برای دولت ندارد. مانند مصاحبه های تلویزیونی.
من هم معتقدم که روحانی با پیام تلویزیونی دیگر نیاز به پیامک نداشت. ولی خوب شما که از احمدی نژاد حمایت کردید اکنون بهتر است سوی انتقادها را به سوی او ببرید. 
شخصاً به روحانی رای دادم و حتی در وبلاگ پاتخت سایت او را در لینک ها قرار دادم ولی با آن سبد افتضاحی که داد او را از لینک ها حذف کردم و منتقد او شدم. ولی این را بگویم با تمام انتقاداتی که دارم به هیچ وجه تلاش نمی کنم که در دوره بعد شخصی مانند او یا جلیلی یا قالیباف یا حداد راس کار بیایند. امروز شکست تحریم هایی که روی نابخردی فردی مانند احمدی نژاد بر کشور تحمیل شد باید تلاش کرد. او مانند آب خوردن دنیا را علیه کشور متحد کرد افتخارش این بود که با چاوز و ... درون یک ماشین می نشیند. مادر چاوز او را بوسیده و ...
دوستان بیایید واقع بین باشیم ارزش ارزش است با عوض شدن دولت ارزش عوض نمی شود. اگر وضع کشور از نظر اقتصادی دشوار است باید توضیح دهید از چه زمانی این اتفاق افتاده است.
من به آمارها دسترسی دارم. می دانم که دولت قبل چقدر آمارها را دست کاری کرد رشد منفی اقتصاد که منهای 5/4 بود مثبت 2 اعلام می کرد آمار تولیدات کشاورزی را دو برابر اعلام می کرد. مثلا در تولید گندم اعلام می کردند که 15 میلیون تن تولید داریم. ولی در همین سال ها 7 میلیون تن گندم وارد می کردیم. اگر 15 میلیون تولید داشتیم باید 4 میلیون تن صادر می کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟
انتقاد کنید ولی از همه نه فقط از جناح مقابل.
من با جناحی شدن بسیج مخالفم. زمان جنگ که ما بسیجی بودیم و دو جناح راست و چپ بود بسیج از هیچ کدام حمایت نمی کرد ولی بسیج اکنون جناحی شده و این به حیثیت بسیج لطمه می زند. 
س : چرا از همه انتقاد می کنید اما از رهبر انتقاد نمی کنید؟
ج : جواب قاطع و بسیار زیبای استاد عباسی
http://sajjad-m.blog.ir/1393/01/02/
با بیان نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن وبلاگ یاری نمائید.
و من اله توفیق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی