تشکل های دانشجویی خوانسار-اخبار و تحلیل ها

اخبار،تحلیل مسائل فرهنگی سیاسی واخبار دانشگاهها را در وبلاگ ما مشاهده نمایید.

تشکل های دانشجویی خوانسار-اخبار و تحلیل ها

اخبار،تحلیل مسائل فرهنگی سیاسی واخبار دانشگاهها را در وبلاگ ما مشاهده نمایید.

شهادت دو زن برابر یک مرد دانسته شده این خود بهترین دلیل بر ناقص دانستن زن در اسلام است؟

همانطور که گفته شد خداوند حکیم تفاوت های شخصیتی را در وجود زن و مرد نهاده است تا بتواند همدیگر.... شهادت دو زن برابر یک مرد دانسته شده این خود بهترین دلیل بر ناقص دانستن زن در اسلام است؟

همانطور که گفته شد خداوند حکیم تفاوت های شخصیتی را در وجود زن و مرد نهاده است تا بتواند همدیگررا کامل کنند و نظام انسانی را برای رسیدن به کمال مطلوب یاری رسانند. زن عاطفی ، حساس ، درون گرا، علاقمند به کارهای ظریف ، گرم کننده محیط خانواده ، حامی همسر، مربی فرزند و در کل تنظیم کننده زیبائی ، لطافت ، محبت و معنویت در جامعه است، مرد سخت کوش ، محکم ، برون گرا ، مدیر و علاقمند به مشاغل پر فکر وطاقت فرسا ، خدمتگزار خانواده و در کل بر عهده گیرنده مدیریت ها ، سختی ها و لحظه های بحران در جامعه است و خداوند هیچکدام را ناقص نیافریده و هردو را در کمال خود آفریده است ، هردو جنس زن و مرد ، چون دو بال کبوترند که هر کدام زخمی شوند زندگی بشر آسیب می بیند و نمی تواند به کمال واقعی خود برسد باید به نقش هر کدام احترام گذاشت. شهادت زن مخصوصا در مواردی که همراه قتل و خشونت یا کارهای دور از عفت باشد به علت تفاوتی که ذکر گردید از دقت کمتری نسبت به شهادت مرد که در این موارد جسور و دقیق و برون گراست برخوردار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۶
دانشجو بسیجی

نظرات  (۱)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۷ خوانساربلاگ
با سلام
مطلب شما در باشگاه وبلاگ نویسان خوانسار بلاگ درج شد.
موید باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی